Friday, May 16, 2014

Kembali Di Sini

Assalamualaikum,


Bismillah. Fuh Fuh. Lamanya tak update entry. Ni entry pertama aku di tahun 2014.

Busy?
Eh tak lah. Pura-pura busy saja. 

Aku , dah 21 sekarang. Pejam celik pejam celik. Rasa macam masih 17 tahun lagi. Rasa macam baru je buat blog ini. Rasa macam baru je tulis kat blog ini bahawasanya aku sedang sedih. 

Bahawasanya aku sedang gembira. 

Bahawasanya aku sedang kecewa. 

Tapi sekarang dah bukan di zaman itu rupanya. Aku semakin matang. Semakin lebih berdikari. Semakin comel dan berbudi pekerti. Semakin comel dan berbudi pekerti.

Semakin comel dan berbudi pekerti
Semakin comel dan berbudi pekerti. (Ulang 100x)

Mungkin aku akan kembali menulis di sini. Kerna , aku punya banyak cerita untuk diluahkan. Kerna , aku suka berkongsi cerita. Kerna , aku penulis sepi. 



Sepi , bukan bermakna tak happy.


No comments:

Lagi Dari Yuu