Tuesday, October 13, 2015

Kenangan

Assalamualaikum,


Selamat siang jika kalian membaca blog ini pada waktu siang dan selamat malam jika kalian membaca blog ini pada waktu malam. Hiks.

2010 - 2015 . Lama juga rupanya aku bergelar sebagai seorang blogger. Kalau nak diikutkan, ada banyak entri yang pernah dipos dalam blog ini, tapi beratus-ratus sudah diprivatekan. HAHA.

....sebab, banyak benar entri terlalu merepek sebelum ni. Tapi ada je yang best (diri sendiri je cakap best). Dulu dah lah suka buat komik yang dibuat sendiri dengan susah payah guna paint pastu pos kat sini. Hmppp rindu. ><

Daripada dunia blogger lah aku mula berjinak-jinak dengan coding, photoshop dan sebagainya. Dulu suka sangat buat header gerak-gerak, tukar-tukar template blog,..tapi jenis suka buat sendiri, tu yang pandai sikit-sikit coding tu. Tapi sekarang dah lupa. :(

Pastu siap pernah ambil upah design full template blog orang . Macam kelakar je bila fikir balik. Upah buat header pun pernah ambil.. satu design, RM5. Bayar dengan topup! Haha

Hmm, rupanya memang benda itu yang aku minat. Dari dulu sampailah sekarang. Kenapa ha aku tak pernah terfikir nak ambil jurusan Art and Design? Hahaha aipp.. jangan nak kenapa kenapa dah. Ini rezeki kau Yuu. Okay lupakan apa yang aku tulis dalam perenggan ini full stop

Semenjak dah tak berapa aktif dalam dunia blog ni, template blog pun terus pakai yang simple punya. Header pun buat simple2 je. Dah malas. Haha . Padahal duluuu... beriya kauu

Okay, pernah juga terfikir nak lupakan terus dunia blogger, delete terus blog, tapi sayang. Terlalu banyak sangat kenangan. Daripada sinilah aku kenal dengan kawan-kawan daripada Bloggers Chat Room (BCR) . Yang dahulunya merupakan kawan maya tapi sekarang dah tak maya dah. Dah berpuluh-puluh kali jumpa dah. Gathering sana sini. Siap pernah tidur rumah, makan-makan, join program dan sebagainya. So , macam mana aku nak delete semua ini sedangkan ini adalah permulaannya kisah kita kau aku.

Apakah aku perlu aktif semula menulis blog? Menukar style penulisan daripada berbentuk peribadi kepada ilmiah atau info-info penting?

hmm.. malas cakap. Sebab takut hangat-hangat tahi ayam.

So, layan jak laaa.

^^


No comments:

Lagi Dari Yuu