Friday, December 18, 2015

BBM3410 - Montaj

Bismillah,


Tugasan Berkumpulan

1. Montaj Gambar "Kenangan F4"

Dah, aku malas nak cakap banyak. Boleh bikin nangis woi bila tengok balik . Sob sob. Selamat tinggal Produksi F4!










2. Montaj Video "Kenangan F4"






Tugasan Individu

1. Montaj Gambar "Cenderawasih"

Cenderawasih ni nama untuk Kelab Pantun dan Puisi UPM. Aku selaku Naib Presiden untuk kelab ni. Jujurly memang aku sayang sangat Cenderawasih. Aku sayang dunia pantun aku. Sayang sangat sangat. Sayang ketat ketat . haha lebih lebih pulak.






2. Montaj Video "Blackbox"

Bagi pelajar minor Seni Persembahan, Blackbox ni dah macam rumah kedua kami dah. Kat sini lah kami lepak, makan, tido, buat gila. Haha. Ada satu perasaan bila masuk Blackbox ni; automatik diri akan jadi seperti keanak anakan. Meluncur sana sini, berlari lari. Kahkah.



No comments:

Lagi Dari Yuu